פתרונות

מערכת ניהול מבקרים

ניהול מבקריםבקרה וניהול תנועת אורחים ומבקרים בארגון

מערכת ניהול המבקרים “Visitors” פותחה ותוכננה על ידי בינת יישום מערכות במטרה לספק לארגונים התאמה וגמישות מרבית בכל הקשור לניהול מבקרים.

תכנון ופיתוח המערכת בוצע בקפידה ובהסתמך על שנות הניסיון הרבות בהן אנו מספקים שירות לארגונים וגופים גדולים במשק – וזאת על מנת ליצור מערכת חדשנית היכולה לספק מענה מקיף לצורכי לקוחות שונים ומגוונים.

בקרת תנועת אורחים בארגון היא נושא מורכב ומאתגר. כיצד מתקבל המבקר בארגון? מהי חווית המשתמש שלו? כמה זמן הוא ממתין בכניסה? האם יש לו אישור מוכן מראש? האם הביקור מוגבל בזמן? והאם נדרשים אישורים של בעלי תפקיד?

מערכת ניהול מבקרים יוצרת את הרושם הראשוני של הארגון מול הלקוח ומשמשת כתעודת זהות של הארגון. היא חשובה במיוחד בארגונים שבהם קיימת תנועת אורחים ענפה כדוגמת חברות ביטוח.

יתרונות מערכת “Visitors“:

  • מערכת אינטואיטיבית ופשוטה להזמנה ולאישור המבקרים.
  • המבקר מקבל הרשאות לאזורי הביקור שלו בלבד. יכולת מובנית לבניית מסלול עם נתיבים מותרים ייחודיים למבקר.
  • סבב אישורים שונה לסוגי מבקרים שונים (עד 7 רמות אישורים).
  • הזדהות ב-Active Directory , Saml.
  • ממשקים למערכות ארגוניות (כוח אדם, LPR וכו’).
  • עמדת שירות עצמי (קיוסק) המאפשרת Check-in / Check-out ידני.
  • הנפקת כרטיסים, כרטיסי QR וברקוד.
  • הרצת לומדות בנושאי בטיחות/אמינות, חתימה על מסמכים לאישור הסכמה כתנאי כניסה, מסמכי סודיות וכו’.
  • תמיכה בקוראים מסוגים שונים: OCR לקריאת טקסט ממסמך, MRZ מגנטי ואופטי לדרכונים וRFID לקריאת כרטיסים חכמים.
  • הפעלת המערכת דרך Outlook: הקמת זימון אורח, אישורי כניסה עם רכב, אישורי מערכת וקבלת תזכורות והתראות.
  • שליחת מיילים ו- SMS.
  • ממשק ל- WhatsApp המאפשר קבלת קוד QR בהודעה.
  • ניתוח תהליכים והפקת לקחים על בסיס דוחות מידע ונתונים.

מערכות ניהול המבקרים של בינת יישום מערכות הותקנו במספר אתרים שונים של חיל האוויר שמבקרים בהם אלפים מדי יום. מערכות אלו מספקות מענה לדרישותיו השונות של כל מבקר ומספקות אישורי כניסה, ליווי, הרשאות ועוד.

 

Company Image

להצעת מחיר מהירה השאירו פרטים

    נגישות