בלוג

שימושים עדכניים בשילוט דיגיטלי

שילוט דיגיטליהשילוט הדיגיטלי התפתח מאוד בשנים האחרונות וניתן לראותו סביבנו בכל מקום. ארגונים רבים בהיקפים שונים מציגים מידע אינפורמטיבי ופרסומי על מסכי LCD ו-LED ללקוחות, לעובדים ולציבור הרחב. בנקים משווקים ללקוחות מבצעים ועדכונים, ארגונים מוסדיים מציגים מידע לציבור, קופות חולים משדרות ערוצי טלוויזיה לצד מידע למטופלים ותוכן שיווקי וגם עולם הפרסום מציג שלטי חוצות על גבי מסכי LED. על המסכים ניתן להציג תמונות, וידאו, אנימציה, נתונים, שידורים ישירים, תפריטים או טקסטים רצים, בשליטה מלאה של הארגון. ניתן גם לייצר מענה פרטני ללקוחות על ידי מסכי מגע. ענף המולטימדיה מייצר חדשות לבקרים אפשרויות וטכנולוגיות חדשות להעברת מידע באמצעות תוכן נגיש, תצוגות מותאמות ומסכים מקצועיים בגדלים שונים אשר מאפשרים איכות צפייה טבעית.

תם עידן הרולאפים

חברות וארגונים מרבים להשתמש בשילוט הדיגיטלי בזכות היותו אמצעי אפקטיבי להעברת מסרים. מסר המוטמע על מסך הוא בעל השפעה גבוהה יותר לאין שיעור מכזה שהודפס על נייר. הניהול המהיר מאפשר העלאת תוכן מעוצב בלחיצת כפתור והתאמתו לצרכים שלנו לפי ימים, שעות ואפילו דקות. השילוט הדיגיטלי הוא פתרון סביבתי, ארגונים אינם צריכים להשתמש בנייר על מנת לספק מידע. מעבר לכך, ניתן לקבוע עוצמות מיוחדות וליצור התאמה 24/7 עם תזמון לכיבוי והדלקה לחיסכון באנרגיה. הפתרונות המתקדמים מאפשרים מסכים גדולים שניתן לחלקם למספר תחומים ובכך להציג מסרים שונים במקביל – אינפורמציה, שיווק, בידור והנחיות פנים ארגוניות.

קיים מגוון רחב של פתרונות המאפשרים התאמה של הטכנולוגיה לצרכי הארגון –

  • שידור מוגדר בזמן לפי 24/7 או 16/7 תלוי בזמן הדלקת המסך
  • התאמת עוצמות על פי מיקום התאורה בעמדה
  • תזמון כיבוי והדלקה
  • מסגרת עובי המסך
  • ממדי המסך
  • נגן פנימי דרכו מעדכנים את תוכן השילוט וחלוקת המסך למידע הרלוונטי לכל ארגון
  • מסכי מגע
  • קירות וידאו שניתנים לחלוקה של מספר מסרים מותאמים

בשנים האחרונות ניתן לראות שימוש עולה בשילוט דיגיטלי גם בחברות ובארגונים שאינם משווקים ללקוחות קצה. בחדרי ישיבות טכנולוגיים מתקינים שילוט דיגיטלי כאמצעי לניהול לוח הזמנים של המשתמשים בחדר וככלי להצגת פרזנטציות חכמות. השליטה מרחוק מאפשרת התאמה של מסרים שונים למשתתפים שונים בישיבה, עובדים או אורחים חיצוניים ומייצרת שימוש מלא באמצעים הדיגיטליים גם ברגעי ההתכנסות שלעיתים “מתבזבזים” על המתנה לכל המשתתפים.

ברשתות שיווק וארגונים ציבוריים מוצבים יותר ויותר קיוסקים דיגיטליים בשילוב עם אשנבים וקופות. הקיוסקים משדרגים את חווית הלקוח על ידי חסכון בזמן ההמתנה ומצמצמים שימוש בכוח אדם. השילוט הדיגיטלי בקיוסק מותאם לצרכי הארגון ומופעל על ידי מגע או כרטיס מגנטי ומעניק ללקוח חוויה של קדמה טכנולוגית.

שימוש שנמצא בתחילת דרכו בארץ אבל ניכר שתופס תאוצה הוא התאמת מסר נקודתי ללקוח על ידי טכנולוגיה של זיהוי פנים. ניתן לזהות מאפיינים ספציפיים – מגדר, גיל וכדומה, ולהתאים מוצרים רלוונטיים או לחילופין לזהות מוצר ספציפי שנבדק על ידי הלקוח ולהציג לו מיידע רלוונטי לפי בחירתו.

השילוט הדיגיטלי משדרג את יכולות התקשורת שלנו לרמה מתקדמת. הטכנולוגיות המגוונות מאפשרות לכל ארגון לזהות את צרכיו ולהעלות את הפעילות שלו לשלב הבא. באמצעות המסכים והחיבורים הנכונים אנחנו יכולים להגיע אל קהל היעד שלנו ולהתחבר אליו באמת.

קטגוריות: מולטימדיה
נגישות